Diana dupa baita

Diana dupa baita

JOB NOU - MĂMICĂ

JOB NOU - MĂMICĂ

Ideea de a incepe un blog mi-a venit într-o zi răcoroasă de vară, imediat dupa ce Dienuţa a împlinit 3 luni, în timp ce mă plimbam cu ea în wrap prin parc. Dienuţa s-a născut pe 9 mai (de Ziua Europei :D) şi de atunci am început un training serios în noua meserie de...MĂMICĂ. M-am gandit să scriu despre acest nou job de MĂMICĂ în primul rând ca un jurnal pentru bebelina noastra şi în al doilea rând pentru că unele mămici sau chiar şi unii tătici ar putea să se regăseasca în experienţele prin care am trecut şi să le fie utile.

Nu îmi rămane decât să vă spun..ENJOY!


miercuri, 26 octombrie 2011

La plantat de copacei

Sambata, 22 octombrie am fost la plantat de copaci in parcul mult prea chel Izvor. Pentru ca mereu cand trec pe langa parc cu autobuzul 385 ma gandesc...parcului asta ii trebuie copaci am zis ca ar fi frumos sa profitam de ocazia acordata de copaculmeu.ro si sa fim si noi 3 din voluntarii care ajuta la inverzirea parcului.





Drept urmare la orele 9 ne-am prezentat la parc, ne-am inarmat cu lopeti si greble si am purces la operatiunea MAREA PLANTARE. Diana statea cuminte lipita de mine in Manduca si dadea ordine...mai adnca groapa...nu..mai la stanga...ba mai la dreapta....of..asa e cand ai sef :D. Dupa ce a obosit s-a asezat comod in Manduca in spatele lui mami si ne-a lasat sa muncim sa plantam copacii in care se va catara ea peste cativa ani.

Deci Diana a plantat si primul ei copacel si este deja ecoogista declarata. Dupa ce am plantat 5 copacei am primit 2 ghivece cu floricele, un hibiscus si o diploma de participare. Si pentru ca nu apucasem sa papam acasa am fost serviti si cu prajiturele si cu limonada.

A fost o experienta minunata care m-a invigorat si mi-a bucurat sufletul si la care am putut participa toti trei..ca o familie frumoasa, moderna si ...nebuna care suntem :D.

Asteptam cu nerabdare urmatoarea plantare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu