Diana dupa baita

Diana dupa baita

JOB NOU - MĂMICĂ

JOB NOU - MĂMICĂ

Ideea de a incepe un blog mi-a venit într-o zi răcoroasă de vară, imediat dupa ce Dienuţa a împlinit 3 luni, în timp ce mă plimbam cu ea în wrap prin parc. Dienuţa s-a născut pe 9 mai (de Ziua Europei :D) şi de atunci am început un training serios în noua meserie de...MĂMICĂ. M-am gandit să scriu despre acest nou job de MĂMICĂ în primul rând ca un jurnal pentru bebelina noastra şi în al doilea rând pentru că unele mămici sau chiar şi unii tătici ar putea să se regăseasca în experienţele prin care am trecut şi să le fie utile.

Nu îmi rămane decât să vă spun..ENJOY!


miercuri, 26 octombrie 2011

Si a fost si Saptamana internationala a bebelusilor purtati *corect

Intre 10 si 17 octombrie a fost Saptamana internationala a bebelusilor purtati *corect. Niste mamici din Bucuresti (Iuli a fost capul rautatilor din cate am inteles) s-au organizat frumos si au conceput diverse activitati pentru promovarea purtarii bebelusilor.

Avand in vedere ca si Dienuta este un bebelus purtat corect (in wrap si apoi Manduca) am hotarat sa luam si noi parte la eveniment, sa contribuim cum putem si sa socializam cu alte mamici preocupate si interesate de beneficiile purtarii bebelusilor lor.





Saptamana a inceput cu un mars al mamicilor prin Bucuresti. Ne-am plimbat, am uimit si surprins lumea (ce de...mai rar asa multe marsupiale laolalta), am impartit fluturasi si am informat trecatorii despre purtatul corect al bebelusilor. Dienuta s-a declarat multumita si s-a bucurat tare mult de plimbare.




Dupa ce ne-am facut datoria de mamici purtatoare Ne-am adunat la un biscuite si un ceai, am invatat despre mentiinerea sanatatii feminine, am hranit copiii si i-am lasat sa socializeze. Diana e fascinata de copilasi se pare, ii priveste curioasa si se intreaba probabil ce e cu papusile alea miscatoare :))) . 









Saptamana a continuat cu un flash bom organizat in Cotroceni Mall. Pentru acest eveniment am invatat sa dansam o melodie salsa (Mi Mulata), am facut mai multe repetitii si am exersat coregrafia. Am exersat in parcul Tineretului, in parcul Ion Voicu, si la Sediul Asociatiei Naste cum simti.


Dansul propriu zis a fost vineri la ora 19.00 in Cotroceni Mall si ne-am descurcat de minune. Am dansat frumos, ne-am distrat, am atras atentia....din nou MARSUPIALELE LA ATAC ! :) Dupa flash mob am mai stat de vorba, ne-am dat (cu bebelusi cu tot of course) pe toboganul mare de piatra din mall si ne-am adus aminte ce bine e sa fii bebelus (bebelus cool in acest caz).



Sambata ne-am intalnit din nou pe la orele 4 la o scoala unde am testat tot felul de sisteme de purtare puse la dispozitie de magazinul HipHip (slinguri, wrap-uri tesute si elastice, Manduca, Boba, Marsupi Mei Tai etc.), am degustat bunataturi raw, fructe si nuci, am participat la tombola cu premii unde aproape toata lumea a primit cate ceva. Noi am castigat o crema naturala de corp si o pereche de botosei impletiti pentru bebelusi mici mici pe care ii va purta probabil urm,atorul nascut pentru ca Dienuta a trecut de mult de etapa little feet.

Duminica a mai fost un atelier la care nu am participat dar unde din cate am auzit fetele au invatat cum sa isi faca singure un wrap si alte sisteme simple de purtat.

Pe partea online au fost 2 concursuri..una cu poze de bebei purtati si de mamici si de tatici si un concurs de scris un articol ..Beneficiile bebelusilor purtati. Am participat la ambele concursuri dar nu am castigat. Articolul este pe blog iar poza cu care am participat este

Ne-am simtit tare bine, ne-am imprietenit cu multe mamici super dragute cu bebelusi foarte simpatici si am promovat ceva care ne este foarte drag si comod...PURTATUL BEBELUSILOR.

Speram sa se repete si la anul evenimentul si sunt sigura ca vom fi cu mult mai multe !













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu