Diana dupa baita

Diana dupa baita

JOB NOU - MĂMICĂ

JOB NOU - MĂMICĂ

Ideea de a incepe un blog mi-a venit într-o zi răcoroasă de vară, imediat dupa ce Dienuţa a împlinit 3 luni, în timp ce mă plimbam cu ea în wrap prin parc. Dienuţa s-a născut pe 9 mai (de Ziua Europei :D) şi de atunci am început un training serios în noua meserie de...MĂMICĂ. M-am gandit să scriu despre acest nou job de MĂMICĂ în primul rând ca un jurnal pentru bebelina noastra şi în al doilea rând pentru că unele mămici sau chiar şi unii tătici ar putea să se regăseasca în experienţele prin care am trecut şi să le fie utile.

Nu îmi rămane decât să vă spun..ENJOY!


marți, 23 august 2011

Lista de cumpărături pentru bebe

După ce burtica mea a împlinit vreo 7 luni am început să cumpărăm diverse lucruri pentru Dienuţa ca să o putem primi şi iubi în cele mai bune condiţii. Voi enumera aici lucrurile cumpărate şi utilitatea/inutilitatea lor:

- pătuţ (foarte util dacă vrei ca bebe să aibă locuţorul lui şi nu intenţionezi să practici co-sleeping-ul + accesorii patut - 2 lenjerii..ca sa fie una de schimb, protectie laturi patut, scutece tip paturica pentru asezat sub caăul lui bebe pentru protejarea lenjeriei de regurgitari)
- masă de înfăşat (foarte utilă dacă nu vrei să îi rupi spatele schimbând scutece pe pat)
- cărucior (noi am luat 3 in 1 cu landou, scoica si carucior sport de la primii pasi cu 900 de lei. Scoica am folosit-o pentru masina dar si prin casa pentru leganat, landoul l-am folosit foarte putin, cred ca maxim o luna jumate laun drum lung pana la suceava cand diana avea 1 luna jumate si nu puteam sa o tinem f mult in fundulet si la cateva plimbari prin parc, caz in care as fi putut foarte bine sa utilizez wrap-ul, daca mi-as fi facut curaj ceva mai repede)
- wrapul (foarte util pentru plimbari linistite, fara batai de cap cu urcat si coborat scari cu carutul, bagat carutul in lift etc.)
-Sterilizator biberoane (util dar pentru o scurta perioada..cam o luna jumate. Apoi am inceput sa le sterilizez o data la doua trei zile, iar acum am renuntat la sterilizat complet. merita imprumutat de la cineva.)
- cadita de baie profilata (foarte incomoda, am folosit-o foarte putin dupa care am cumparat un hamac pentru baie pentru cada - http://www.tookie.ro/hamac_baie.html - foarte util si comod..singura problema e cu statul in genunchi aplecata peste cada. la fel de buna ar fi o cadita normala, neprofilata)
- biberoane (daca nu alaptati exclusiv - noi am luat de la Avent şi sunt foarte bune fara bisfenol A - initial cu tetine cu o gaura şi acum folosim cu 2 găuri)
- lapte praf (noi am inceput cu Nan 1 si am continuat cu el si ne merge foarte bine)
- apa plata pentru preparatul lapticului (noi am gasit 2 tipuri de apa Aquatica si Devin pe care le alternam care sunt indicate pentru repararea lapticului continand mai putine saruri)
- scutece refolosibile (noi am luat Pop-In 10 bucati si ne sunt foarte utile)
- scutece unica folosinta pentru deplasari, noapte si cand ramanem in pana de refolosibile (pana se usuca)
- suzeta (noi avem 2 de la Avent si le folosim, dar unii parinti sunt contra suzi..deci e la libera alegere a fiecaruia)
- infacol (solutie impotriva colicilor + foarte utila si chiar a functionat la noi, noroc ca nu a avut probleme decat aprox. o luna)
- vigantol (picaturi cu vitamina D 2 pic/zi...eu i-am dat primele 2 luni iar de o luna o scot in fiecare seara in parc si o tin la soare sa ia vit D naturala)
- betisoare urechi cu protectie
- sampon si ulei de masaj
- creme pt fundulet cu zinc (noi avem Sudocream si pana acum nu am avut nici o iritatie la fundulet..doar cateva bubite pe fata de la caldura pe la 1 luna jumate dar au trecut tot cu sudocream si spalat pe fata de 2 -3 ori pe zi cu sapun pentru bebe organic)
- hainite (noi folosim f mult body-urile, pentru ca sunt cele mai practice..bebe creste foarte repede deci 4-5 body-uri sunt suficiente si se inlocuiesc cand devin mici + 3-4 perechi pantalonasi cu picior + 2 caciulite + un rand de haine mai gros pentru iesit afara daca e mai rece)
- bavetele pentru protectia hainitelor in timp ce papa si un pic dupa masa in caz ca regurgiteaza (dupa 2 luni regurgiteaza mai putin si mai rar)
-servetele umede pentru fundulet (noi folosim pampers sensitive si sunt ok, exista si servetele organice pentru bebei mai sensibili)
- cos de gunoi cu capac pentru scutecele de unica folosinta murdare (noi am luat de la Cora)
- scaun de alaptat/dat biberonul (la Ikea au niste scaune minunate gen fotoliu cu husa care se spala la masina si care se si leagana http://www.ikea.ro/product/show/code/59825207 - foarte comod si ergonomic)
- carusel cu muzica vesela pentru patut (ajuta la dezvoltarea lui bebe)
- bebefon (l-am folosit destul de putin..cam o luna jumate..cat timp Dienuţa se trezea noapte si ne era frică că nu o să o auzim)
Cam astea ar fi lucrusoarele...daca mai aveti idei puteti posta la comenturi completari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu