Diana dupa baita

Diana dupa baita

JOB NOU - MĂMICĂ

JOB NOU - MĂMICĂ

Ideea de a incepe un blog mi-a venit într-o zi răcoroasă de vară, imediat dupa ce Dienuţa a împlinit 3 luni, în timp ce mă plimbam cu ea în wrap prin parc. Dienuţa s-a născut pe 9 mai (de Ziua Europei :D) şi de atunci am început un training serios în noua meserie de...MĂMICĂ. M-am gandit să scriu despre acest nou job de MĂMICĂ în primul rând ca un jurnal pentru bebelina noastra şi în al doilea rând pentru că unele mămici sau chiar şi unii tătici ar putea să se regăseasca în experienţele prin care am trecut şi să le fie utile.

Nu îmi rămane decât să vă spun..ENJOY!


joi, 11 august 2011

Sarcina

Dupa cum bine stiu prietenii nostri, Diana nu numai ca a fost un copil tare dorit dar si extrem de bine planificat. Cand ne-am hotarat sa ramanem insarcinati am inceput sa planificam evenimentul (la cuvantul Planificare in Dex cred ca apare numele meu :D). Drept urmare am facut o asigurare privata de sanatate care includea monitorizarea sarcinii, daca sarcina aparea dupa 6 luni de la incheierea asugurarii. Si ca sa scurtam povestea...asigurarea a fost incheiata la sfarsitul lui ianuarie iar Dienutza conceputa pe la jumatatea lui august..deci la marele fix (dupa cum se spune :P).
Perioada de sarcina a fost usoara, placuta, fara probleme, greturi, pofte. Singurele mici evenimente trecatoare au fost 2 stari de lesin, un vajait enervant in ureche vreo 4 zile, vertij vreo 4-5 zile (o senzatie tare ciudata...pierderi de echilibru, simti ca te misti in reluare), si iritarea gingiilor timp de 3 saptamani de ...a...si sa nu uit...pipi foarte des, somn (in primele 3 luni), foame.
Cand am vazut-o pe migaldeata pentru prima oara pe monitor la eco mi-au dat lacrimile. Nu imi venea sa cred ca minunea s-a produs atat de repede, ca vom deveni parinti, ca in mine creste un omulet. Am trait cu emotie fiecare schimbare a aspectului burticii, fiecare lovitura si sughit al Dienutei de acolo din burtica. Am facut toate analizele, am respectat programarile la doctor cu sfintenie si ne-am rugat mereu sa fie sanatoasa.
La 16 saptamani am aflat ca e fetita...la fiecare eco imi tot spunea Doctorita ca bebe e maricel pentru varsta lui. "Nu-i nimic, zic eu, il facem baschetbalist" ...."Cred ca o sa fie fotomodela, zise doctorita" :P ..si asa am aflat ca e fetita. Numele l-am stabilit impreuna cu tati imediat dupa ce am aflat ca e fetita si asa i-a ramas - Diana Alexandra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu